Let op: Bij 'Inloggen' ziet u de optie eHerkenning. Dit inlogmiddel is voorlopig alleen beschikbaar voor pilotdeelnemers.   Meer weten?

Hoe kan ik inloggen op het Zorginkoopportaal?

Antwoord

Om in te loggen hebt u een geïnstalleerd persoonlijk VECOZO certificaat nodig dat geautoriseerd is voor het Zorginkoopportaal.

Meer informatie over het installeren van uw persoonlijk VECOZO certificaat, vindt u hieronder.

Installeren persoonlijk certificaat

Hoe kan ik achterhalen welke autorisaties ik heb op het Zorginkoopportaal?

Wanneer u inlogt op het Zorginkoopportaal komt u terecht op de landingspagina. Hier worden alle modules getoond waarvoor u autorisaties hebt.

Om te controleren of u ook over de autorisatie beschikt voor het accepteren van een contract (acceptatierechten), kiest u eerst voor de contracteermodule. Als u beschikt over de acceptatierechten ziet u bij de openstaande contracten in de werklijst de optie ‘accepteren’ staan. Anders ziet u hier geen knoppen staan.

Inloggen op de verschillende modules

Als uw persoonlijke certificaat de juiste autorisaties heeft, kunt u via onze website inloggen op het Zorginkoopportaal. Hiervoor kunt u klikken op: 

Zorginkoopportaal

 

Op deze pagina vindt u de verschillende modules van het Zorginkoopportaal. Belangrijk om te weten is dat u alleen de modules ziet waar uw certificaat de autorisaties voor heeft. Mocht u een bepaalde module missen dan kan de contactpersoon van uw organisatie deze aanvragen via het aanvraagformulier.

Aanvraagformulier Zorginkoopportaal

Inloggen met UZI-pas

Het is mogelijk om met een ‘Zorgverlenerspas’ en/of de ‘Medewerkerspas op naam’ in te loggen op het Zorginkoopportaal. De ‘Medewerkerspas niet op naam’ of het ‘Servercertificaat’ worden niet geaccepteerd.

Meer informatie over het inloggen met de UZI-pas vindt u op de volgende pagina:

Inloggen met de UZI-pas

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule